Wij hebben een jarenlange ervaring op gebied van softwareontwikkeling in kleine en middelgrote ondernemingen. Dankzij deze ervaring weten wij heel goed wat de noden zijn voor het gebruik van een administratief softwarepakket in een onderneming.

Wij kregen steeds meer de vraag van zelfstandigen in bijberoep of kleine ondernemingen naar een eenvoudig, heel gebruiksvriendelijk en vooral betaalbaar softwarepakket. Dit zette ons aan tot het ontwikkelen van DeskManager. Dankzij het modulaire systeem koopt u enkel de modules die voor u van toepassing zijn, zodat u enkel betaalt voor wat u echt gebruikt.

Met DeskManager beheert u uw artikelen, klanten, offertes en facturen op een overzichtelijke en eenvoudige manier. Dankzij het gebruik van DeskManager is uw administratie in een mum van tijd gedaan. Met behulp van optionele modules kunt u kiezen voor betalingsopvolging en rappelbeheer, gebruik maken van prestaties, planningsmodule, staffelprijzen, aankoopmodule,... Bekijk wat mogelijk is via onze module pagina.